Умови Гарантійного обслуговування

 Всі відносини між магазином і покупцем регулюються нормами законодавства України «Про захист прав споживачів».


1. Гарантійний термін на вироби ТзОВ «Profit M» ‑ 24 місяці, з моменту купівлі, яка повинна бути оформлена відміткою в гарантійному талоні з обов'язковим вказанням моделі виробу. Наявність штампу магазину, підпису продавця і дати продажу - обов'язкові. Вносити зміни або доповнення до гарантійного талону забороняється. Також обов'язково зберігати товарний або касовий чек.
2. Протягом гарантійного терміну безкоштовно для користувача усуваються пошкодження або дефекти у виробах, які виникли з вини виробника.
3. Гарантійні послуги здійснюються шляхом безкоштовного ремонту або заміни дефектної деталі (вузла). Замінені дефектні деталі (вузли) переходять у власність виробника.
4. Вироби, які вимагають гарантійного ремонту, повинні бути доставлені в найближчу сервісну службу, крім стаціонарно встановлених виробів. Вироби повинні бути чистими і вкладені в оригінальну упаковку з усіма додатковими вузлами.
5. Гарантія продовжується на термін перебування виробу в сервісному центрі.
Гарантійний термін на замінені деталі (вузли) закінчується одночасно із закінченням терміну гарантії на увесь виріб.
6. Не підлягають гарантійному ремонту і знімаються з гарантії представником сервісної служби вироби, які експлуатуються з порушенням правил підключення та експлуатації, у т. ч.
При: - неправильному використанні витратних матеріалів;
- Вироби, які використовуються для промислових цілей;
- Вироби з пошкодженнями, які виникли в результаті експлуатації, у т. ч.
нестабільної електромережі (відхилення частоти від номінальної більше, ніж на 0,5%, напруги більше, ніж на 10%);
- Вироби з пошкодженнями, які виникли в результаті неправильного транспортування або зберігання;
- Вироби з пошкодженнями, які виникли в результаті попадання всередину виробу тварин і комах, а також дії природних явищ (пожежа, повінь, блискавка,і тому подібне);
- Вироби, ремонт або відкривання яких здійснювалося особами, що не уповноважені на це виробником.
7. Встановлення та експлуатація виробів на які розповсюджується гарантія повинні здійснюватися згідно паспорта або інструкції користувача;
8. У разі, коли ремонт виробу з технічних причин неможливий, користувачу видається відповідний акт, на підставі якого користувач самостійно вирішує всі питання заміни або повернення вартості виробу безпосередньо з організацією-продавцем (постачальником) цього виробу;
9. Гарантія не поширюється на лампочки освітлення, галогенні лампи.

 

 Умови обміну та повернення

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» ви можете протягом 14 днів з моменту покупки повернути товари придбані в мережі магазинів «ProfitM», за умови виконання всіх норм передбачених Законом.

Умови обміну/повернення товару належної якості

Стаття 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі.

Обмін товару належної якості провадиться:

  • якщо він не використовувався;
  • якщо збережено його товарний вид;
  • споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Роз'яснення:

Товарний вигляд: Новий товар реалізується за заводськими захисними плівками, це є одним з факторів визначення товарного виду. Розкрита зарядка, гарнітура, будь-які дроти і батарея закриті захисними плівками. Покупець повинен пам'ятати, що пошкоджувати ці елементи упаковки не рекомендується! Так само, мають бути відсутні потертості і подряпини на виробі.

Не використовувався: Вся електроніка поставляється з програмним забезпеченням за замовчуванням. Перевірити, використовувався пристрій чи ні - може авторизований сервісний центр або менеджер з прийому товару. У разі виявлення сторонніх програм, зміни в налаштуваннях, сліди використання (файли, фотографії, замітки, відеозаписи) - магазин може скористатися правом відмовити клієнту, як порушення цього пункту.

Пломби, ярлики та розрахункові документи: Так само, цей пункт відноситься до товарного виду. Якщо при поверненні ви втратили якийсь документ, інформаційні дані, або зірвали пломбу на товарі - ситуація буде аналогічною. Розрахункові документи необхідно надавати, оригінал чека та гарантійного талона, для повернення коштів.

Аксесуари - поверненню підлягають НЕРОЗПАКОВАНІ аксесуари. Якщо є сліди розтину аксесуара і спроби повторного запаковування (особливо це стосується ПЕ упаковки або блістерів) - товар повернути неможливо. Коли ж можна їх повернути? Можна відмовитися від покупки, перевіривши його перед продажем.

Умови обміну/повернення товару неналежної якості

Стаття 8. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, встановлені законодавством, має право вимагати:

  • пропорційного зменшення ціни;
  • безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
  • відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право, брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.

Повний і актуальний текст редакції Закону про захист прав споживачів.

Угода користувача



Перед переглядом цього сайту уважно прочитайте ці умови. Якщо ви не згодні з цими умовами, не використовуйте цей сайт.

Використання даного сайту, в тому числі заповнення різних форм, заявок, а також замовлення Вами товарів/послуг з використанням даного сайту означає Вашу згоду з умовами даної Угоди.

1. Терміни, які використовуються в тексті Угоди, мають таке значення:

Сайт - це сайт profitm.com.ua www.profitm.com.ua

Адміністрація - адміністрація сайту

Користувач - особа, яка переглядає інформацію на сайті і/або замовляє та/або отримує товари з використанням інструментів сайту. 

Одержувач і Платник є користувачами.

Інтернет магазин - інтернет-магазин profitm.com.ua

Сервіси - інтерактивні сервіси сайту

Угода - ця угода та правила користування сайтом www. profitm.com.ua

2. Всі користувачі можуть переглядати зміст Сайту, ознайомлюватися з інформацією та матеріалами, а також іншими даними, розміщеними на ньому.

3. Користуватися сервісами сайту, в тому числі оформляти замовлення на ньому, або з особистого кабінету, залишати коментарі.

3.1 Оформляючи замовлення на сайті, або реєструючись за допомогою облікових записів в соціальних мережах, або проставляючи галочку у відповідному полі на сайті profitm.com.ua перед заповненням своїх персональних даних користувач дає свою згоду адміністрації на збір і обробку (накопичення, зберігання, адаптування, відновлення, використання, поширення, знеособлення і знищення) зазначених ним даних, а саме: прізвище, ім'я, по батькові; електронна пошта; телефон; адреса; Дата та місце народження; ідентифікаційний номер; громадянство; наявність пільг; відомості про реєстрацію в якості фізичної особи-підприємця; відомості про шлюб; відомості про доходи та витрати; номер телефону; місце роботи і посада; стаж роботи; дата і причини звільнення з попередніх місць роботи; відомості про отримання пенсій; сімейний стан; майновий стан (наявність нерухомого та/або рухомого майна); місце фактичного проживання; місце проживання за державну реєстрацію; дані паспорта (номер, серія, ким і коли виданий); дані про дітей, в тому числі усиновлених; інші дані, з метою забезпечення реалізації відносин купівлі-продажу, відносин у сфері захисту прав споживачів, у сфері реклами і маркетингових досліджень, а також дає свою згоду на передачу (поширення) його даних ТОВ «НОВА ПОШТА», іншим транспортно-експедиторським та кур'єрським організаціям, будь-яким Банкам і/або фінансовим установам, і іншим третім особам (без обмеження) на розсуд адміністрації.

Дане положення діє без обмеження терміну дії.

3.2 Джерелом збору персональних даних є інформація, безпосередньо і добровільно надана користувачем.

3.3 Замовлений товар оплачується при доставці або попередня оплата через систему LiqPay.

Розрахунки через Інтернет: правила Згідно з п. 3 ст. 13 Закону від 03.09.15 р. № 675-VIII «Про електронну комерцію» (далі – Закон № 675) розрахунки в сфері електронної комерції можуть здійснюватися з використанням: платіжних інструментів; електронних грошей; шляхом переказу грошей або оплати готівкою з дотриманням вимог законодавства щодо оформлення готівкових та безготівкових розрахунків; іншого способу, передбаченого законодавством України. Конкретні способи, строки та порядок розрахунків у сфері електронної комерції визначаються в електронному договорі, яким оформляється правочин, з урахуванням вимог законодавства України (п. 2 ст. 13 Закону № 675).

4. У разі надання недостовірної інформації при реєстрації на сайті, або іншого порушення цих правил, користувачеві може бути відмовлено в користуванні сервісами.  

5. Користувач особисто відповідає за збереження своїх логіна і пароля та інших реєстраційних даних для входу на сайт. Передача користувачем своїх логіна і пароля, інших реєстраційних даних третім особам забороняється. У разі втрати логіна, пароля або інших реєстраційних даних, користувач зобов'язується дотримуватися інструкцій, прописаним на сайті для їх відновлення. У разі неможливості відновлення реєстраційних даних згідно з інструкціями, користувач повинен звернутися до адміністрації.  

6. Розміщена на сайті інформація (зокрема про товар, його ціну, характеристик, наявності або відсутності, будь-яких інших параметрів) може виявитися застарілою або помилковою. Перед оформленням замовлення користувачам рекомендується звернеться до співробітників інтернет-магазину для перевірки відповідності розміщеної інформації. Для цього користувач може: залишити свій контактний телефон для зв'язку при оформленні замовлення; зв'язатися зі співробітниками інтернет-магазину самостійно: https://profitm.com.ua/ua/contact  

7. Користувач зобов'язується уважно ознайомитися з даною угодою. У разі незгоди з його умовами користувач зобов'язується негайно припинити використання сайту.  

8. Адміністрація в будь-який час без повідомлення користувачів може вносити зміни в цю угоду, а також в сервіси, матеріали, інформацію, будь-яких інших даних, розміщених на сайті, зокрема щодо ціни товарів, їх наявності або відсутності, інших характеристик.   

9. У разі, якщо дані на сайті не відповідатимуть дійсності і користувач, не зробивши заходів для перевірки таких даних, понесе будь-які збитки в зв'язку з цим, зокрема збитки від втрати прибутку, або від переривання ділової активності, інтернет-магазин не несе відповідальності за такі збитки.  

10. Користувачі мають право переглядати і завантажувати інформацію і матеріали з сайту тільки для особистого (некомерційного) використання, за умов повного дотримання законодавства в сфері охорони інтелектуальної власності, інших вимог чинного законодавства України. Заборонено комерційне та/або публічне використання матеріалів, інформації, інших даних, розміщених на сайті. Будь-яке використання матеріалів, інформації, інших даних сайту на інших сайтах без згоди правовласника заборонено.  

11. Для видачі замовлення одержувачу (Користувачу) останній зобов'язаний пред'явити при отриманні документ, що засвідчує особу (паспорт).  

12. Всі можливі суперечки, що випливають з цієї угоди або пов'язані з нею, підлягають вирішенню відповідно до чинного законодавства України.  

13. Бездіяльність з боку адміністрації сайту в разі порушення будь-ким з користувачів положень угоди не позбавляє адміністрацію сайту права зробити пізніше відповідні дії на захист своїх інтересів і захист авторських прав які охороняються відповідно до законодавства.  

Користувач підтверджує, що ознайомлений з усіма пунктами цієї угоди і безумовно приймає їх.

Сервісні Центри
 9100, г. Белая Церковь, ФОП Янковская С.П. ул. Таращанская, д. 191-А, (068)702-94-79, (066)798-96-59 067-771-99-64 [email protected] м. Дніпро Хазіпова Л., ФОП 49000, (Новомосковськ, Кам’янське, Дніпро вул. Краснопільська 15 073 181 67 27, 067 528 82 44, 099 122 63 48 [email protected]; [email protected] Лена СМ  

м. Запоріжжя ФОП Винокуров А.М СЦ ”Гарант Плюс» 69014, пр. Леваневського, буд. 10 тел.: (099) 220-20-26,  (096) 569-60-62

е-mail:[email protected]; е-mail:[email protected]

м. Івано-Франківськ ЧП Волков 76491, вул. Вовчинецька, 223 (0342)71-28-13 [email protected]; [email protected]
м. Київ СЦ НАШ СЕРВИС 04060, вул. Щусєва, 44 (044) 537-48-45; 0800-500153 [email protected] м. Кіровоград/Кропивницький ЕвробытТех 25015, вул. Чорновола, 1В (0522) 27-28-40, (099) 700-29-39, (097) 853-99-08 [email protected]
м. Конотоп ЧП ”Алексей» 41615, Сумська обл., пр. Червоної калини, 11 (05447) 6-13-56 [email protected] м. Кременчуг Майстер сервіс 39600, вул. Переяславська, 55 (067)233-01-55, (095)272-30-97 [email protected]
м. Кривий Ріг АТЛАНТ-СЕРВИС 50031, вул. Січеславська, 3, Приміщення, №47 (067) 639-63-03, (097) 251-24-44 [email protected]; [email protected] м. Луцьк СЦ Ваш мастер 43005, пр. Перемоги, 22 (033) 223 01 03 [email protected]
м. Львів ТзОВ ”Профком-ЛВ вул.Козельницька,4 тел.068-505-70-83 моб.096-57-15-012 [email protected] м. Маріуполь ЧП ”Колис-сервис”, 87539, пр. Металургів, 95 (0629)49-300-5, 49-300-6 [email protected]; [email protected]; [email protected]  
м.Житомир ”Техносклад” вул. М.Грушевського,36 (0412)461230 (093)215 10 02 (097)469 55 51 вул. С.Ріхтера,40 (0412)466548 (093)950 01 35 м. Миколаїв ФОП Парёха 54003, вул. Будьонного 44-а (Сінна) (050) 647-83-33, (0512) 50-03-11, 0(93)905-62-65  [email protected]  
м. Одеса ТОВ ”НАШ СЕРВІС»  вул. Транспортна, 7-Е (048)784-20-85 , ?784-20-86 м. Рівне СЦ РАДИОМАСТЕРСКАЯ 33013, вул. Поштова, 2 (0362) 22-68-19,(0362) 26-66-65 [email protected]
м. Тернопіль СЦ ”Репорт Сервіс» 46000, бульвар П.Куліша,1 (0352)511247, 0979511489 [email protected]; [email protected];itary_1796@ukrpost м. Рівне СЦ РАДИОМАСТЕРСКАЯ 33013, вул. Поштова, 2 (0362) 22-68-19,(0362) 26-66-65 [email protected]
СЦ ”Репорт Сервіс» 46000, бульвар П.Куліша,1 (0352)511247, 0979511489 [email protected]; [email protected];itary_1796@ukrpost СЦ ”Репорт Сервіс» 46000, бульвар П.Куліша,1 (0352)511247, 0979511489 [email protected]; [email protected];itary_1796@ukrpost
м. Херсон СЦ ”Ремонт и Сервис» 73027, вул.Робоча, 66 (0552) 48-58-88, 48-50-00 [email protected]; [email protected] м. Хмельницкий СЦ ”Радіодонор» 29009, вул.Кам’янецька,77 (0382)704-700, 704-707 [email protected], [email protected]; [email protected]
м. Харків ТОВ ”НАШ СЕРВІС» вул. Ярославська, 8/1 (057)758-10-39, 758-10-40 м. Черкаси СПД ФЛП Криворог В.А 18016, вул. Рози Люксембург, 48 оф.,1 (0472)-50-50-24 [email protected]; [email protected]
м. Чернівці ФОП Гринчук В.В. 58018, вул.Руська, 234г (0372) 58-43-01, 58-42-49; (099) 029-69-67 [email protected]; [email protected] м. Чернігів ТОВ ”НАШ СЕРВІС» вул. Гонча, ?51 (0462)267-58-58
м. Шостка СЦ ”БЕРЕЗКА-СЕРВИС» 41100, вул.Робоча, 5 (05449) 4-07-07, (050) 184 02 77 [email protected] м.Бердичів. ”Техносклад” вул.Маложито-мирська, 2а/8  (04143)47337 (093)950 77 75 (097)000 89 70

Гарантія не поширюється на частини приладів, які легко б’ються: скло, пластмаси, лампи тощо.
Хибний виклик сплачує споживач.

У ВАС Є ЗАПИТАННЯ ЧИ ПОБАЖАННЯ СТОСОВНО НАШОЇ ПРОДУКЦІЇ НАПИШІТЬ НАМ. 

https://www.youtube.com/channel/UCyCmmwtUnz7Uh25uSUizmbQ?view_as=subscriber https://www.facebook.com/profitm.ua/ https://www.instagram.com/profitmcomua/ https://twitter.com/ProfitM1 skype:profitm.consult?chat https://invite.viber.com/?g2=AQA9VIGcg6nyAksyOd2ZHaMV7rSGjqpnEACQSTtZ0rDUphJtINB62vQUjvfL1cPj&lang=uk whatsapp://send/?phone=%20380674774706 https://www.pinterest.com/profitmdesign/