Кошик
Жодного товару

Умови Гарантійного обслуговування

 

 Всі відносини між магазином і покупцем регулюються нормами законодавства України «Про захист прав споживачів».


1. Гарантійний термін на вироби ТзОВ «Profit M» ‑ 24 місяці, з моменту купівлі, яка повинна бути оформлена відміткою в гарантійному талоні з обов'язковим вказанням моделі виробу. Наявність штампу магазину, підпису продавця і дати продажу - обов'язкові. Вносити зміни або доповнення до гарантійного талону забороняється. Також обов'язково зберігати товарний або касовий чек.
2. Протягом гарантійного терміну безкоштовно для користувача усуваються пошкодження або дефекти у виробах, які виникли з вини виробника.
3. Гарантійні послуги здійснюються шляхом безкоштовного ремонту або заміни дефектної деталі (вузла). Замінені дефектні деталі (вузли) переходять у власність виробника.
4. Вироби, які вимагають гарантійного ремонту, повинні бути доставлені в найближчу сервісну службу, крім стаціонарно встановлених виробів. Вироби повинні бути чистими і вкладені в оригінальну упаковку з усіма додатковими вузлами.
5. Гарантія продовжується на термін перебування виробу в сервісному центрі.
Гарантійний термін на замінені деталі (вузли) закінчується одночасно із закінченням терміну гарантії на увесь виріб.
6. Не підлягають гарантійному ремонту і знімаються з гарантії представником сервісної служби вироби, які експлуатуються з порушенням правил підключення та експлуатації, у т. ч.
При: - неправильному використанні витратних матеріалів;
- Вироби, які використовуються для промислових цілей;
- Вироби з пошкодженнями, які виникли в результаті експлуатації, у т. ч.
нестабільної електромережі (відхилення частоти від номінальної більше, ніж на 0,5%, напруги більше, ніж на 10%);
- Вироби з пошкодженнями, які виникли в результаті неправильного транспортування або зберігання;
- Вироби з пошкодженнями, які виникли в результаті попадання всередину виробу тварин і комах, а також дії природних явищ (пожежа, повінь, блискавка,і тому подібне);
- Вироби, ремонт або відкривання яких здійснювалося особами, що не уповноважені на це виробником.
7. Встановлення та експлуатація виробів на які розповсюджується гарантія повинні здійснюватися згідно паспорта або інструкції користувача;
8. У разі, коли ремонт виробу з технічних причин неможливий, користувачу видається відповідний акт, на підставі якого користувач самостійно вирішує всі питання заміни або повернення вартості виробу безпосередньо з організацією-продавцем (постачальником) цього виробу;
9. Гарантія не поширюється на лампочки освітлення, галогенні лампи.